Klachtenprocedure informatie

Mocht je niet tevreden zijn en een klacht hebben raden we je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar webshop@drunensruiterhuis.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. De onafhankelijke geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur zal de klacht behandelen. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie


Sluiten

Wij gebruiken cookies op onze website omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. Daarnaast willen we je op basis van jouw gebruik van drunensruiterhuis.nl gerichte advertenties kunnen laten zien op het internet. Als je voor dit laatste toestemming geeft, klik dan hiernaast op ‘Akkoord’ als je geen keuze maakt gaan we er ook van uit dat u akkoord bent"